marți, 8 februarie 2011

Am aparut in revista Ghidul Miresei!

Din nou o veste buna pentru noi, o noua aparitie in presa, respectiv in revista Ghidul Miresei.
Suntem mandre si onorate si multumim pe aceasta cale colectivului revistei!
(dati click pe poze pentru a le mari)

27 de comentarii:

  1. Felicitări!
    Mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!!
    La cat mai multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. am o intrebare.daca a aparut revista aceasta si daca se mai gaseste pe piata.si as vrea sa aflu cand apare noul numar.va rog sa imi respunda cineva..Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Da aparut revista, si inca mai este la chioscuri, am fost sa vad.
    Nu stiu cand apare urmatorul numar.

    RăspundețiȘtergere
  5. am ratat numarul asta...doresc sa comand o cutie de bijuterii cum sa procedez?nu am adresa de email.Alina

    RăspundețiȘtergere
  6. adresa de e-mail: office@lucruridemana.ro
    numarul de telefon il vedeti pe www.lucruridemana.ro, iar cutii va puteti alege si de pe www.cufere.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc pentru raspuns!am o intrebare.toate cutiile de bijuterii au imprimate pe lemn desenele s-au sunt pe panza?daca sunt pe panza se poate deteriora in tiomp?multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu sunt pe panza, cutiile sunt din lemn decorate cu tehnica servetelului si protejate cu lac, nu se deterioreaza in timp.

    RăspundețiȘtergere
  9. va multumesc pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  10. PS:cutia de bijuterii pe care as dori sa o comand este aceasta:
    http://www.lucruridemana.ro/cutie-bijuterii-11550-p-2514.html

    mie dimensiunile mi se par cam mici.as dori una mai mare,mai incapatoare.nu exista acelasi model de cutie dar mai mare fata de 9 cm lungime si 5 cm inaltime?

    RăspundețiȘtergere
  11. va puteti uita pe www.cufere.ro la cutiile care sunt pe site, va alegeti de acolo o cutie care va convine ca dimensiuni si se poate face cu modelul cu trandafiri ales de dvs.

    RăspundețiȘtergere
  12. va multumesc mult de tot.acum ramane sa imi aleg cutia cu dimensiunile dorite si am sa va contactez telefonic pentru comanda mea.e bine cuim procedez?

    RăspundețiȘtergere
  13. va multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ziua!
    imi cer scuze pentru ca am cam intarziat,recunosc in legatura cu comanda mea!dar stiti cum e:masori de 10 ori si tai odata! cutia pe care doresc sa o comand este tot aceasta:
    http://www.lucruridemana.ro/cutie-bijuterii-11550-p-2514.html

    cum dimensiunile sunt mai mici am stabilit cu dvs sa aleg marimea corespunzatoare. dimensiunile sunt:lungimea 18 cm,latimea 13,5 cm,iar inaltimea de 9,5 cm.precizez din nou ca doresc acelasi model dupa cutie.acele doua lalele,numai masurile sa corespunda cu cele mentionate mai sus de catre mine!

    si pe langa cutie vreau sa mai i-au si acest set de bijuterii:
    http://www.lucruridemana.ro/set-5455-p-1252.html

    in total ma va costa 80 de roni?plus transportul!acum ramane sa imi spune-ti dvs ce mai am de facut,poate sa va contactez telefonic pentru a va oferi datele necesare pentru a trimite comanda,s-au a stabili ultimele detalii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Va rog sa ne scrieti pe e-mail sau sunati-ne, si e mai bine sa discutam asa.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. am sa va sun maine,ca acum am depasit ora.

    RăspundețiȘtergere
  17. buna seara!am incercat sa va sun astazi pentru comanda mea dar nu mergea!

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu imi doresc o cutie de bijuterii cum pot face sa o comand?aadica vreau tot una pe comanda cu dimensiuni mai mari si vreau sa stiu daca voi plati pentru ea in plus!Dana

    RăspundețiȘtergere
  19. va rog sa scrieti pe e-mail, sau la telefon si daca nu raspunde nimeni sa mai insistati pentru ca mai particip si pe la targuri si cateodata nu aud telefonul sau nu am semnal.
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. cu placere!sa ma decid totusi asupra modelului pe care vreau sa il comand si am sa va spun.mi-as dori tot o cutie ca aceea de sus care a dat link-ul persoana respectiva,cutia cu cele doua lalele pe ea desenate...pe acea persoana cat a costat-o comanda cutiei?

    RăspundețiȘtergere
  21. din nou, va rog, sa scrieti pe e-mail, sau ne puteti gasi si pe facebook, sau pe yahoo messenger, cu id-ul lucruridemana, asa putem comunica mult mai usor.

    RăspundețiȘtergere
  22. buna seara!
    imi cer mii de scuze,poate par o persoana neserioasa,v-am scris mai sus despre comanda mea,setul + cutia de bijuterii!promit ca am sa le i-au,tocmai de aceea va rog mult de tot sa imi rezervati setul de bijuterii.au intervenit unele probleme iar dupa ce am sa le rezolv, va voi contacta pentru a finaliza comanda mea!o seara buna va doresc!Alina.

    RăspundețiȘtergere
  23. http://www.cufere.ro/cufere-inima/125-cufar-inima-2394.html?sid=9b94bd40e29918638b28354ad83a6d9b

    pe langa setul de bijuterii si cutia aceea cu cele doua lalele o vreau si pe aceasta.Alina

    RăspundețiȘtergere
  24. http://www.lucruridemana.ro/set-5455-p-1252.html

    http://www.lucruridemana.ro/cutie-bijuterii-11550-p-2514.html

    http://www.lucruridemana.ro/cutie-bijuterii-trandafiri-romantici-13992-p-2831.html

    http://www.cufere.ro/cufere-inima/125-cufar-inima-2394.html?sid=5ce14c88b0eb9e40cb0214e4622ac6e0

    acestea sunt pe care vreau sa le comand.va va suna prietenul meu pentru a va da adresa!Alina

    RăspundețiȘtergere
  25. revista Ghidul Miresei,imi place!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere